2019-09-30

Kutatók Éjszakája

 Nem kérdés, ha megszervezik az egyetemi Kutatók Éjszakája, akkor egy igazzyyy víváskutatónak ott a helye. Így volt ez az idén is. 


A teljes program

  A tavalyi tapasztalatok alapján nem számítottam valami hatalmas tömegre. Szándékosan nem vittem fejvédet, mert úgy voltam vele: csak mesélni fogok a grundvívásról, válaszolok a kérdésekre, esetleg megmutatóm az alapokat, utána pedig a potenciális vívójelöltek - ha igazán érdekli őket a vívás - eljönnek az edzésre, ahol ténylegesen ki tudják majd próbálni a grundvívást. Vittem két gyakorlót (BSZ-5) és érdeklődve vártam a jelentkezőket.

A legaktívabb résztvevő [1]

 18:35 és 19:10 között két egyetemista lány próbálta ki a grundvívás alapjait, utána pedig egy LARP-os sráccal vívtam egy játékosat. Kellemes volt az egész! A „pást” (egy 2 m x 20 m vörös szőnyeg), a hangulat, a társalgás, a zene, szóval az egész könyvtári rendezvény. 19:15-kor pedig kezdődött a barokk furulya-hangverseny második része.
_____________________________________________
  1. A teljes kép. (Fotó: Sipos Zsolt, FB)
  2. A fényképen jól látszik, hogy a bal oldali BSZ-5 hárítólapja át van fúrva, és egy sarokvas rögzíti a harítólapot a műanyag csőhöz (ennek a csavarja látható); fekete szigetelőszalag rögzíti a műanyag borítást a csőhöz (ez a legegyszerűbb és leghatékonyabb megoldás).

No comments:

Post a Comment