46. kép. Vivant professores...
45. kép. A megnyitó záróakkordja
44. kép. Hagyományőrző vállak
43. kép. Arlow lovag és egy hagyományőrző lovag
találkozása
42. kép. A kiállítás megnyitója
(az első sor legvégén Németh Árpád és felesége)
41. kép. A 2018-as kiállítás
40. kép. Párbajra készen
39. kép. Ugyanaz oldalról
38. kép. Fejvágás hárítása
(szemből nézve)
37. kép. Lovag Arlow Gusztáv (1902)
36. kép
35. kép. A gimnáziumi utca látképe napjainkban
(a Mikszáth-emléktábla avatása)
34. kép. A selmeci evangélikus főgimnázium
(ide járt Petőfi (1838-39))
33. kép. Hasonló fejvéd egy külföldi adatbázisból
32. kép. Régi típusú fejvéd szablyavíváshoz
Németh Árpád gyűjteményéből
31. kép. Vívófelszerelés reklám 1896-ból
30. kép. Az előadás során bemutatott eredeti vívószablya
29. kép. Akadémiai Vívóegylet (1888-91) [1]
28. kép. 3. és 4. vágás
27. kép. Első vágás (fejvágás) és
annak hárítása
26. kép. Felállás Sebetic könyvében
25. kép. Vívóállás
24. kép. Védőfelszerelés 1886-ban
23. kép. Sebetics Rajmund (1886)
22. kép. Felállás korabeli védőfelszerelésben
21. kép. Fejvágás és annak hárítása
20. kép. 3 ábra Chappon Lajos 1839-es
német nyelvű vívókönyvéből
19. kép. Hátoldala a babér- és tölgyfa-
koszorúval
18. kép. Egy 1912-es sportklubi érem
(Király Béla hagyatéka,
Miskolci Egyetem Könyvtára)
17. kép. A 2018-as kiállítás plakátja
16. kép. A Zöldfa-vendéglő beazonosításához szükséges
térkép-részlet (mapy.cz)
15. kép. A selmeci Óvár
14. kép. Újvár
13. kép. Mensur-vívás után
12. kép. Göttingen (1837)
11. kép. Mensur-vívás felállása (1906)
10. kép. Magyar akadémisták 1857-ben
9. kép. Egy átlagos német diákegyleti
csoportkép (~1910)
8. kép. Javított kép
7. kép. Harwich Ernő (34. sz.)
6. kép. Végzős akadémisták 1896-ban
5. kép. Selmec látképe 1892-ben
4. kép. Nemky Ernő 1968-as cikke
3. kép. Selmecbánya 1906-os térképe
2. kép. Várostörténeti kronológia (2024)
1. kép. Leányvár (Újvár)
_________________________________________________
- Az erdészeti felsőoktatás 200 éve – Emlékkönyv Selmecbánya 1808 – Sopron 2008 (2008) 188. o.
No comments:
Post a Comment